Wystąpienia:

  • 2019, Warsztat artysty, temat warsztatów: Twórczy krytyk, Pracownia Oko/ Warsztat Artysty w Łodzi;
  • 2019, Iluminacje: Performer 2019, referat: Wzmożona pobudliwość psychiczna u muzyków,
  • 2018, Interdyscyplinarna Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Nauka sztuki- sztuka nauki. Strategie i procesy twórcze”, referat pt. Higiena psychiczna w procesie tworzenia,
  • 2018, V Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Konteksty kształcenia muzycznego. Teoretyczne i praktyczne aspekty edukacji muzycznej”, referat: Ku zachowaniu higieny psychicznej artysty. Praktyczne wskazówki,
  • 2017, Zjazd artystów grupy Vera Icon w Olsztynie, referat: Przeszkody procesu twórczego,
  • 2017, Centrum Nauki i Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi; wykład: Co wiedzieć, żeby tworzyć i nie zwariować? Higiena psychiczna procesu twórczego,
  • 2017, Studencka Konferencja Naukowa „Odlot. Nowe tematy historii sztuki” na Uniwersytecie Wrocławskim; referat: Co wiedzieć, żeby tworzyć i nie zwariować?,
  • 2017, Zjazd artystów grupy Vera Icon w Warszawie; referat: Jak tworzyć żeby nie zwariować? O higienie psychicznej procesu twórczego,
  • 2017, Zjazd artystów grupy Vera Icon w Olsztynie; referat: Przeszkody procesu twórczego,
  • 2014, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Muzyka, terapia, edukacja. Praktyka, nauka, sztuka”; referat: Rapterapia – resocjalizacyjny wpływ projektu muzycznego,
  • 2014, IV Międzynarodowa Konferencja Studentów Muzykoterapii na Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu; referat: Rapterapia- resocjalizacyjny wpływ projektu muzycznego,
  • 2013, III Ogólnopolski Kongres Studentów Muzykoterapii „Muzykoterapia- Gdy niemożliwe, staje się możliwe”, referat: Rola emocji i neuronów lustrzanych w odbiorze muzyki wśród osób z autyzmem,
  • 2012, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Konteksty Kształcenia Muzycznego”; referat: Postawa kreatywna studentów Akademii Muzycznej w Łodzi,
  • 2010, Międzynarodowe Forum Praktyków Dramy, referat: Metody dramowe w projekcie Lipowe historie,

Publikacje:

  • 2018, Ku zachowaniu higieny psychicznej artysty. Praktyczne wskazówki,
    Konteksty Kształcenia Muzycznego, tom V, Nr 1(8), 2018
  • 2018, Agresja
    i perfekcjonizm u osób uzdolnionych plastycznie
    , Psychologia
    Wychowawcza, tom 56(14), Warszawa 2018;
  • 2014, Rapterapia- resocjalizacyjne efekty projektu muzycznego,
    „Terapia przez Sztukę, Polskie Stowarzyszenie Terapii Przez Sztukę (PSTS)”, tom
    1 (5), Lublin 2014;
  • 2012, Postawa kreatywna studentów Akademii Muzycznej, Konteksty
    Kształcenia Muzycznego, tom II;

Projekty badawcze:

  • 2017-2018, Badania pilotażowe wzmożonej
    pobudliwości psychicznej, agresji i perfekcjonizmu u artystów wizualnych we
    współpracy z prof. G. Poraj oraz W. Limont,
  • 2015-2017, Badania pilotażowe wzmożonej
    pobudliwości psychicznej wśród studentów szkół muzycznych i pomoc w tworzeniu
    artykułu we współpracy z dr Katarzyną Martowską (UKSW w Warszawie) pt. „Profil
    wzmożonej pobudliwości u studentów wyższych uczelni muzycznych”,
  • 2014, Prowadzenie pilotażowych badań
    edukacyjnych wśród dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym w projekcie „Wczesna
    diagnoza specyficznych zaburzeń czytania i pisania”, Millward Brown;

Projekty artystyczne:

  • 2019, udział w projekcie Tak Brzmi Miasto
    Inkubator, pierwszym na polskim rynku, bezpłatnym programie wsparcia branży
    muzycznej przeznaczonym dla artystów i zespołów samozarządzających się oraz
    menedżerów,
  • 2018, wydanie płyty „Falcon Feathers”, prod.
    Taylor Deupree,
  • od 2016, działalność w ogólnopolskim
    Stowarzyszeniu Vera Icon gromadzącym artystów: oprawa muzyczna wernisaży,
    promocja wydarzeń artystycznych, organizacja wystaw, prowadzenie wykładów na
    temat higieny psychicznej artystów,
  • 2015, wydanie pierwszej płyty „Trzy piosenki”,
    prod. Paweł Cieślak,

Edukacja:

  • 2019, Centrum Terapii Krótkoterminowej w Łodzi,
    praktyk terapii krótkoterminowej skoncentrowanej na rozwiązaniu,
  • 2017-2019, Wydział Nauk o Wychowaniu,
    Uniwersytet Łódzki, doktorant psychologii,
  • 2013, Pracownia Alternatywnego Wychowania w
    Łodzi, kurs pedagogiczny,
  • 2011, Uniwersytet Łódzki, Instytut Psychologii,
    magister psychologii, badania magisterskie w obszarze psychologii artystów:
    „Twórczość i inteligencja emocjonalna wśród studentów szkół artystycznych i
    nieartystycznych” pod kierunkiem dr hab. Grażyny Poraj, prof. nadzw. UŁ i dr
    Ewy Marat, dr. hab.;

Kursy i szkolenia:

  • 2019, Fundacja Krakowska Scena Muzyczna, Tak Brzmi Miasto: Finanse,
    warsztaty i panele dyskusyjne z zakresu zarządzania finansami w branży
    muzycznej,
  • 2019, Fundacja Krakowska Scena Muzyczna, Summer Camp, obóz dla
    obiecujących muzyków poszerzający wiedzę z zakresu managementu, finansów i
    promocji,
  • 2019, Fundacja Krakowska Scena Muzyczna, program
    wsparcia branży muzycznej Tak
    Brzmi Miasto: Inkubator, 
    wiadomości na temat finansowych,
    prawnych, biznesowych, medialnych, produkcyjnych oraz artystycznych aspektów
    pracy zespołu i menedżera, nabycie umiejętności pozyskiwania środków
    ułatwiających promowanie własnej muzyki na współpracujących festiwalach,
  • 2019, Biznes School, Szkolenie ABC działalności gospodarczej w
    ramach projektu Postaw
    na własny biznes w Łódzkim Obszarze Metropolitarnym
    ,
  • 2017, Iskra, Warsztaty arteterapii, wykorzystanie nowych i
    oryginalnych metod arteterapeutycznych w pracy z dziećmi, młodzieżą i
    dorosłymi; zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
  • 2014, Fundacja 11 Muz Innowacje w Kulturze,
    Warsztat: Młodzi
    przedsiębiorcy. Czy spółdzielczy biznes jest dla Ciebie?,
  • 2013, Centrum Szkoleń i Terapii Psychologicznej,
    szkoleniowe zajęcia superwizyjne, rozwiązywanie konfliktów w zespole pracowników,
  • 2013, Centrum Szkoleń i Terapii Psychologicznej,
    Specjalistyczny Kurs Doskonalący Jestem sobą, konstruktywne pomaganie w relacji
    dorosły-dziecko, systemowa praca z wychowankiem, wykorzystanie pracy z rodziną
    wychowanka do organizowania procesu wychowawczego i usamodzielnienia;
    zaświadczenie o udziale;
  • 2010, Stowarzyszenie Praktyków Dramy
    „Stop-Klatka”, Teatr Edukacji Ścianka,
    czyli konstruktywne sposoby raczenia sobie w sytuacjach trudnych, wykorzystanie
    w pracy grupowej rozgrzewek dramowo-teatralnych i technik dramowych, tj.:
    improwizacje, pomniki, gorące krzesło, stymulatory, wewnętrzny krytyk;
    zaświadczenie o udziale w grze aktorskiej i opiece merytorycznej dla grup
    warsztatowych,
  • 2010, Dominikański Ośrodek Kaznodziejski, Jak zostać dobrym mówcą? budowanie
    wystąpienia publicznego, świadome stosowanie komunikacji werbalnej,
    prajęzykowej i niewerbalnej, radzenia sobie z tremą; zaświadczenie o udziale w
    warsztatach;
  • 2010, Stowarzyszenie Praktyków Dramy
    „Stop-Klatka”, Dramowa Akademia Wolontariacka, podniesienie poziomu wiedzy o
    wzmacnianiu więzi społecznych w społecznościach lokalnych, tworzeniu i
    realizacji projektów, metodzie dramy, a także umiejętności pracy z grupą i w
    zespole;
  • 2009, Stowarzyszenie Praktyków Dramy
    „Stop-Klatka”, Warsztat edukacyjny Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą, wykorzystanie
    technik dramowo-teatralnych w pracy z młodzieżą, prowadzenie warsztatów na
    temat przeciwdziałania uzależnieniom i agresji; zaświadczenie o ukończeniu
    warsztatu,
  • 2007, Pracownia Neo, Kurs malarstwa i rysunku,
    tworzenie obrazów farbą olejną, akwarelową, akrylową oraz rysunku za pomocą
    szerokiej gamy technik i narzędzi, tj. pastel, ołówek, grafit, węgiel itp.